Någon?

Jag har bara en snabb fråga till er som vet. Bara... Vad är det här? Jag har alltid undrat och det är ingen som har förklarat. Dom finns överallt. Både här och i Sverige. Antar att det har någonting med smartphones att göra. Men... jag fattar inte. 

http://www.facebook.com/profile.php?id=132792510081808
?!

Jag har tråkigt och jag kan inte få tag i mina vänner för ingen av oss har en fungerande mobil än. Så nu ska jag se på How I Met Your Mother, njuta av det dyra brödet jag köpte och dricka mjölk som luktar juice. Vi får se om någon börjar saknar mig och kommer förbi här så småningom. Borde städa, ifall att. Och jag borde köpa en tvättkorg.


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Tommy p

Det är en slags streckkod som du kan bl.a. kan skanna med en smartphone kamera(streckkodsläsare)



http://sv.wikipedia.org/wiki/QR-kod



Ps. Jag är inte alls avis på dig ;)

2011-10-07 • 12:37:28

Iza

Smartphones kan läsa av dem och oftast är det en länk till en sida eller ett youtube klipp, reklam alltså :D riktigt fiffigt det där.

2011-10-07 • 13:01:38

Anonym

Ladda ner en app och ta kort så får du den tidningsartikel eller vad fan det nu är i telefonen.

2011-10-07 • 13:04:58