Jag är hemma!

Hej på er, vänner och läsare!

Tänkte att det kan vara på tiden att uppdatera er om läget just nu. Först och främst tänkte jag säga att jag är lite ledsen för att jag har varit så dålig på att uppdatera och sådär, anledningen är helt enkelt att (i Japan) jag var för trött på datorn och skrivande efter jobbar då jag sitter och mailar hela dagarna, plus att det började närma sig hemfärd och det ville jag inte tänka på överhuvudtaget. Sen även att nu efter att jag kommit hem så har jag inte riktigt velat tänka på att jag faktiskt är hemma, och att skriva det här blir lite som en verklighetsgrej som jag inte var beredd på att göra!

Hursomhelst.

Jag är hemma nu! Kom hem den 2:a december, så har varit här i ungefär 2 och en halv vecka nu. Jag har haft det helt underbart i Japan, lärt känna många nya människor, rest runt, hälsat på i min gamla skola i Kyoto, blev även kär mitt i allt - inte så kul nu kan jag tala om.

Bilder finns det gott om, däremot är det typ bara iPhone-bilder på krog-event eller liknande. Ska nog inte lova att jag lägger upp bilder (som jag gjorde i april sist när jag kom hem, blev ju inte riktigt av ;) )

Nu kommer jag att kämpa på i Sverige här och hjälpa er som vill åka till Japan för att studera japanska (vem vill inte?). Det är bara att kika in på gogonihon.com för er som känner er sugna på en annorlunda resa och erfarenhet.

Tack Japan!

 
 






 
... och mycket mer bilder. För er som är vän med mig på Facebook, så kan ni kika mina album för fler bilder. 


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント