ONE OK ROCK - Ny singel 9/2

Här sitter jag och käkar honungsmelon och solrosfrön (vad är grejen med allt det nyttiga..?), lyssnar på härlig japansk rock och funderar kring livet från alla dess vinklar (vad är grejen med det djupa..? Fattar inte riktigt). 
 
Hursomhelst! 
 
ONE OK ROCK släpper imorgon en ny singel, Deeper Deeper/Nothing Helps, varav "Nothing Helps" kommer att vara med i spelet Devil May Cry. Aldrig spelat det och har egentligen ingen koll på vad det är för spel, men är det inte lite fränt? Jag tycker om när "mina band" är med i spel och filmer! Som typ X Japan's "IV" som var med i filmen Saw IV. Töfft. 
 
Igår satt jag även och kikade på när ONE OK ROCK släppte musikvideon till "Deeper Deeper". De hade en timmes streamad sändning där de satt runt ett bord och snackade med varandra, tittade på en kortfilm där Ryota (bassist) och Tomoya (trummis) hälsade på ett orm-center. Åh, det var så roligt. Flera gånger så kommenterade de även alla kommentarer som folk la upp under sändningen, sånt är bra, band som bryr sig om sina fans är bra, bra, bra. 
 
Ursäkta, ni kanske har förstått att ONE OK ROCK är ett utav mina favoritband. Skulle så gärna se de live... Missade i höstas, trots att jag var i Japan, fy. 
 
 


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント