Hemma! Sen två månader...

Hej gott folk! 
 
Trevligt hur jag upptäcker att den här bloggen är något ouppdaterad. Har varit hemma sedan mitten av juli, men som vanligt så blir jag lite nere och orkar inte riktigt med att uppdatera här. 
 
Såg också att det fortfarande står att jag är 19 år under min bild till vänster (också bilden är från den tiden)! Jisses, och snart är jag 22. Tänk vad tiden går.
 
Hursomhelst så kommer jag låta bloggen stå för den som vill läsa om mina upplevelser i Kyoto som språkstuderande och alla äventyr i Tokyo som anställd på Go! Go! Nihon. :)
 
 
 
 


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Kyotolover

Verkar som att du haft en riktigt härlig vistelse i Kyoto. Var själv där två gånger och älskar denna stad. Planerar du åka tillbaka inom den närmsta tiden?

Svar: Mycket härligt var det! Saknar "min andra hemstad", haha... :) Kommer nog inte att åka tillbaka nu på några år, har slutat på jobbet där jag kunde åka till Japan en gång om året á 3 månader. Har andra länder på listan att besöka... :)
Sofia Östlund

2014-03-04 • 16:04:25
Hemsida: http://www.resatilljapan.se