Inte utbränd

Passar på att skriva ett litet inlägg nu när jag faktiskt har lite tid över.

Nästa vecka, mådag och tisdag, har vi prov på allt vi har gjort hittills. Dvs. 30 kapitel, ~30-40 ord till varje kapitel, ~300 kanji och självklart all grammatik som hör till varje kapitel. Pluggar 12 timmar varje dag, helt slut i skallen på kvällarna. Men nuförtiden sover jag bättre, så jag fixar det faktiskt utan att bryta ihop totalt, haha... Nejdå, ingen fara.

Man måste få 60% av alla prov tillsammans för att bli godkänd, så det är rätt tufft... Men jag har en "morot" för att peppa mig själv att fixa det ännu mer!! Får väl se hur det går... Önska mig lycka till!

Ska ta det där om nya lägenheten sen framöver, efter proven och efter att allt är klart med lägenheten.


Lever än.


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Mamma

Jag är så stolt över dig!!! Lycka Till med proven, men går ju säkert bra då jag ser att du har den där....bestämmar-minen... haha! Kram

2011-12-09 • 08:23:47

Karin SYV

Hej världens bästa Sofia! Det är sååååå kul att följa dig på bloggen. Den är både intressant och vacker. En elev som går hos oss nu undrar vilket företag du ordnade din projektarbetsbok hos? Kan du maila det till mig tror du? Det vore supersnällt av dig.

Ha en fantastiskt bra dag så höres vi.

Kram kram

2011-12-12 • 13:28:08

Ernst

Lycka till med proven, håller tummarna. Hoppas du tycker att det är kul i alla fall. Kram

2011-12-12 • 15:11:11