"Tack" från det Japanska folket


Den här videon får mig att storböla, riktigt så att jag hulkar nästan. Jordbävningen i Japan den 11:e mars är nog bland det jobbigare jag har upplevt. Att inte kunna hjälpa till och istället sitta dygnet runt och söka efter nyheter, lära sig om kärnkraftverk för att förstå vad det är dom pratar om, och vad som skulle kunna hända om det eller det där hände. Jag lovar, jag hade fått MVG+ på ett prov om vi skulle haft något sånt om kärnkraftverk i skolan just vid den tiden, haha. 

Den här videon är ett "Tack!" från Japans befolkning till alla som på något vis hjälpte till under katastrofen.



» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Ebbzzchan^^

Jag har också sett den där~ Jag är en person som nästan aldrig gråter, men när den lilla killen sa "Arigatou", då gick det inte mer. Jag storgrät. ;_;

2011-12-17 • 12:59:01
Hemsida: http://ebbzzchan.blogg.se/