Halvdränkt tjej säger hej


Konstig tjej i konstig klass. 

Jag har sån fruktansvärd natthumor just nu. Skrattar åt allt, trots att jag borde plugga. Känns som att det är det enda jag har gjort senaste dagarna, pluggat alltså. Och har jag inte gjort det så har jag spenderat tiden på att tänka att jag måste plugga. True story.

Sen kanske det inte går sådär jättebra att faktiskt göra det jag borde då jag jättesnabbt blir okoncentrerad och vill tankarna bara flimmrar runt i skallen. Det kan bero på att jag har kommit in i en rätt dålig (jättedålig) dygnsrytm. Försöker att ändra, men det är inte sådär superenkelt... :)

Hursomhelst, om ni undrar om jag faktiskt har drunknat i läxor (som jag skrev i förra inlägget) så kan jag tala om för er att så är nästan fallet. Ser fram emot helg... Lovar att lägga upp lite bilder från idrottsdagen så fort jag känner att jag har lite tid över.


Bilden ovanför är så klockren så jag storknar. Likheten är slående. Eller så är det bara min natthumor som busar... Förmodligen det senare alternativet. Kommer antagligen bara att sucka åt mig själv imorgon då jag är lite utvilad och kan tänka klart...

I'm off to läxböckerna igen! Får se när jag lyckas gå och lägga mig... Kvart över tolv nu, hmm...


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント