Sunday Bloody Sunday



Lika seriös på bilder som vanligt :)

Har haft en trevlig helg hittills. Träffade mycket kul folk ute i fredags (varför hittar man svenskar överallt i Kyoto?), igår plugg och flummighet, fortfarande hela söndagen kvar som förmodligen kommer se likadan ut som på bilderna ovanför - plugg i kafeterian på universitetet fram tills 20.00. Har två stora prov som är imorgon och på tisdag och jag har bestämt mig för att för att få ashöga poäng (GLHF with that...). Hur mycket ord, regler, kanjis och böjningar som helst som ska kommas ihåg. Undrar hur min japanska är nu jämfört med för två månader sen? Förhoppningsvis något bättre. 

Däremot så har jag kommit på att det där med kanji är rätt kul faktiskt. Så det är en fördel då vi har ett prov på säkert 60-70st kanji. Återstår att se hur mycket jag tycker om att skriva sådana efter att jag faktiskt har försökt pluggat dom :) 

Jung Yong Hwa - 그리워서 (Because I Miss You)


Vill så mycket att dom gör en japansk version av den här låten. Från k-dramat "Heartstrings".


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
hanna

dude lycka till på proven! du kommer naila dom ^_^ fattar inte hur ni kan ha den 5000%hastigheten, verkar helt galet om man jämför sverige (gick också medieliknande = inga läxor kinda deal). helt.sjukt.



sv: gah blir det inte skitdyrt att käka ute hela tiden? eller finns det budgethak där i det fina landet?



HAHAHA fan vad fail x'D okejokejokej -- från och med NU ska jag aldrig mer klaga på mitt köks storlek :D



jaaa du om nån förtjänar en sån asvarm onepiece!!

2011-11-27 • 11:58:25
Hemsida: http://maozi.bubbleroom.se