Spänningen byggs upp...

Hej vänner!

Jag vill bara tala om för er att jag snart är tillbaka här på bloggen med härlig info för er! Någon gissning på vad jag kommer att berätta? (Okej, ni bör kunna lista ut det)

Hoppas att allt är bra med er. Som jag har skrivit i de tidigare inläggen så har jag fortfarande inte vågat kolla igenom mina senaste bilder från Japan (mars, april). Jag får helt enkelt kramp i magen av saknad till Japan.

Men som sagt, kika in här om några veckor så ska ni få roliga uppdateringar!

Jag saknar det här templet, så himla fint.


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Cat

Underbart fint tempel, men åh så jobbigt att gå runt hela stället! haha :(

2012-08-02 • 15:51:46
Hemsida: http://mypandahero.wordpress.com