Åh, snörvel

Oj oj, jag är sjuk igen. Som ni kanske kommer ihåg så blev jag supersjuk efter de stora proven i höstas också. Jag antar att det är för att man pluggar som en tok i ett par veckor och när man väl slappnar av så kommer eftershocken, haha. Sitter och snorar, hostar och har förmodligen feber. 

Fick inte reda på resultaten från proven i fredags som min lärare först hade sagt, utan det blir imorgon istället. Är hyfsat nervös. Om jag misslyckas så börjar omproven redan på tisdag - dagen efter vi fått reda på om vi fixat provet eller inte. 

Har för första gången på 5 månader haft egen tid utan läxor. Och helt ärligt, jag vet inte vad jag ska hitta på. Istället för att vara stressad av alla de läxor vi alltid hade, så är jag stressad över att inte ha läxor. Hur make'ar det sense? Såklart så hade vi det superfint väder under provdagarna och när de tar slut så firar vi med regn dygnet runt, så har inte kunnat åkt till några fina tempel heller. 

Lägger upp lite bilder från i fredags då vi var på tabehoudai och karaoke med klassen. Efteråt var jag ut på en klubb med alla andra vänner, blev också en bar och senare mat. Jag kom hem sju....... på morgonen. Kommer sakna det här så mycket.









» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント