Hard work, work


Undrar om jag inte har haft den titeln på typ två andra inlägg också... Haha.

Jag sitter på jobbet nu och mailar för fullt, och ja, jag sitter lika konstigt som vanligt. Min dator är på jobbet och den är för tung för att släpa hem varenda dag - min axel skulle gå av efter ett par dagar, och jag är för trött efter jobbet för att sitta och skriva. Men jag har en del bilder på min iPhone som ska upp, och även en liten video, så det är på G! 

Jag ville bara säga det, nu såhär när jag råkade ha en liten paus. I Tokyo går det finfint! Har träffat trevligt folk och ser mycket fram emot imorgon då vi har ett event på en pub här i närheten, det har vi i och för sig varje torsdag - men det är första som jag hänger med på! 

Nu ska jag fortsätta att maila till folk som är på G mot Japan! Ha en toppendag!


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
mamma

Andas ibland oxo!! :)

2012-09-28 • 10:36:18