Två dagar kvar!



Oj oj, bara två dagar kvar tills avresa mot Japan! Och här sitter jag och har inte förstått att jag ska resa iväg, men det är väl så det brukar vara väl? Boende är idag bekräftat, så det känns ju skönt iallafall.

Blev förresten dunderförkyld under helgen och har varit helt borta i skallen de senaste dagarna. Fick lov att ställa in föreläsningen som jag skulle ha för japanskaklasserna idag i Falun, trist. Men prio ett är nu att friskna på sig så jag slipper smitta ner alla andra på den 15 timmar långa flygresan på torsdag.

Annars, hur är det med er?


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Freedomtravel

Ska bli kul att "hänga med" till Japan :)

2012-09-19 • 07:10:44
Hemsida: http://www.freedomtravel.se

Pontus

Jaaa! Vill höra mer om Japan och hur det är att bo där :D:D Ser fram emot fler inlägg :)

2012-09-20 • 21:41:39

Clara

Sofia, det är så kul att du får vara tillbaka! Se till att skriva mycket, vill läsa oavsett hur avundsjuk jag blir. Måste åka tillbaka inom ett år, annars kommer jag säkerligen avlida. Ha kul!

2012-09-22 • 18:56:21