Back to Japan

Hej på er alla glada! 
 
Fint väder, fint humör, fina människor som jag just nu mailar med som vill till Japan, finfint. 
 
Jag tänkte helt enkelt berätta det att jag åker tillbaka till Japan om ett par veckor! Den 16:e april bär det iväg mot Tokyo och jag kommer hem i början på juli, så en sisådär 3 månader blir det totalt. Precis som i höstas så kommer jag att jobba på Go! Go! Nihon's huvudkontor i Takadanobaba, Tokyo, och åååh vad det ska bli kul.
 
Jag har såklart inte förstått att jag ska dit än, kommer nog inte förstå förrän jag har väskan packad och klar och står på flygplatsen i princip. Men det löser sig. Håller på att kika efter boenden och det lär väl också lösa sig snart det med. 
 
Ha en härlig helg hörni! 
 
Snart, snart, snart


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント