Godmorgon världen!

Hej! 
 
Nu har jag äntligen ett kontor att jobba på i Stockholm. Sedan jag kom hem från Japan i december har jag jobbat hemma hos mamma i ett par månader. Träffade typ 3 nya människor på ett par månader, kul. I Japan hade jag träffat 3 nya människor på 2 timmar (typ). Men nu är jag iallafall i Stockholm och måste faktiskt ta mig utanför dörren för att komma till jobbet, så får se lite folk och dagsljus, haha. 
 
Om någon här i storstan känner för att ta en fika så är det bara att hojta till! Känner inte särskilt många här, så det är alltid kul med nytt folk. :-) 
 
Har hunnit fylla år, så nu är texten till vänster där helt åt skogen. Är alltså inte 19 år, utan 21 år. Herregud så tiden går... För ungefär exakt år sedan så satt jag med ett ton japanska skolböcker framför mig och pluggade inför slutprovet för vinterterminen. Synd att man tappar så mycket av grammatiken och uttal när man inte studerar! Dags att plocka fram de gamla böckerna och gå igenom allt igen tror jag...
 
Tänkte att jag kunde lägga upp ett porträtt som jag gjorde i Photoshop med ritplatta på en av gittaristerna i The Gazette, Aoi. Den tog ett X antal timmar på ett X antal kvällar. Tröttnade i slutet och ville bara få klart den, så... den är lite som den är. 
 
Voilá! 
 


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Cat

Men oj, du är ju helt otrolig på att rita! Trodde verkligen att det var ett foto först.

Svar: Tack snälla du!
Sofia Östlund

2013-02-10 • 11:11:17
Hemsida: http://petite-cosette.blogspot.se