Turistar

Nu är det bara en vecka kvar tills jag lämnat Japan och Tokyo för denna gång! Blandade känslor som vanligt, självklart vill man hem till familj, mat och vänner - men samtidigt så bor man i stort sätt här, så... Får se till att åka tillbaka snart igen. 
 
Har i vilket fall som helst hunnit besöka några utav ställena som jag nämnde i senaste inlägget, däribland:
 
Aquarium:
 
 
 
 
 
Meijijingu Shrine:
 
 
 
 
Och har även besökt Tokyo Skytree för andra gången:
 
 
 
SER NI UFOT??!
 
 
Next up: National Art Museum, Roppongi Hills och Asakusa


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Jenny

En jätteintressant blogg. Jag hoppas att du uppdaterar lite mer i framtiden :)

Svar: Tack ska du ha! Jag är så glad att folk fortfarande hittar min blogg och läser. :) Kommer dock inte att åka tillbaka till Japan mer än för turistande i framtiden! Kul att du är ute och reser så mycket! :D
Sofia Östlund

2014-03-21 • 09:55:19
Hemsida: http://japanworld.se/