God jul!

God Jul från Kyoto!
メリークリスマス!

Såhär såg min julafton ut. Men här i Japan är julen inte riktigt som i Sverige, man kan nog säga att det är ungefär som Alla hjärtans dag. Man firar med sin käraste, och juldagen firas med familj/vänner. Så idag ska jag först äta tillsammans med min klass på KFC. Efter det får vi se vad som händer, förmodligen blir det någon slags utgång. 

Ska också tala om det att jag antagligen inte har något internet förrän i början av januari. Min granne och jag delar trådlöst internet, och han åkte hem till Sverige innan jul. Förmodligen drog han ur alla sladdar i lägenheten utan att riktigt komma ihåg mig... 

Tack för julklappar och mobilsamtal (!!) från Sverige! 


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント