Oh, hello thar.


Har ett par gånger funderat på vart den här månaden har tagit vägen, min enda slutsats: pluggpluggplugg, utgång, sömn. Får hoppas på att det händer något mer spännande snart. Och att jag faktiskt känner att jag har tid att rensa i de bilderna som jag har tagit den här månaden.

Kommer ihåg när jag var den som alltid kollade bloggarna från Japan. Blev lätt irriterad när folket inte uppdaterade särskilt ofta. Ungefär stilen "Hur kan man inte ha tid att skriva ett intressant inlägg några gånger i veckan?!" Kan nu helt ärligt, från djupet av mitt hjärta, säga: Jag förstår varför.

Nu ska jag repetera ungefär 40 kanji, test imorgon. Och göra lite andra uppgifter i en bok. Åh, vänta... Ännu ett inlägg där jag säger att jag ska plugga? Tro mig: Story of my current life. Borde nästan lägga in det som en automatisk fras i slutet av mina inlägg. "Nu ska jag fortsätta att långsamt spränga min hjärna med omöjlig information! Hörs!"


Saknar min käre mor litegrann förresten.


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Mamma

Saknar dej oxo :) (kunde jag göra såna där hjärtan som alla gör på datorn så skulle jag ha gjort ett sånt nu!!!! Men vet ej hur man gör :(( ) Puss och Kram

2011-11-25 • 09:08:42

Anonym

Snyggjävul

2011-11-26 • 21:17:34