FFS.

Härligt att jag har sådant flyt hela tiden! Eller vänta... hur var det nu igen? 

The Gazette spelar här i närheten nästa vecka, kunde inte fixa biljett innan de var slut. 
ONE OK ROCK spelar i Osaka i november. Tänkte köpa biljett imorgon, kikade på deras hemsida - SOLD OUT

Leeess. Får hoppas på att båda banden kör på en tour innan jag åker hem. Gazette lär ju iallafall göra det, med tanke på att de har 10 års-jubiléum nästa år! Åh, tänk att se deras slutkonsert på den touren. I Tokyo Dome eller något. Waaah.




"Dream as if you will live forever
And live as if you'll die today"


» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント
Mamma

Vad typiskt!!! Du får planka in....

2011-10-17 • 19:25:13

Moa

Jisses... Gazette i Tokyo Dome... Jag skulle dö! >.<

2011-10-18 • 01:28:32

Robin Å

Det hade verkligen varit nått ^^

2011-10-18 • 13:10:41

Beatrice

AAAAH! Var kan man leta efter biljetter? Jag vill VERKLIGEN se dem, och jag vet att de spelar i närheten av mig om en vecka eller två... Tror du att du kan ge mig en länk till sidan där man kan köpa biljetter? Pretty please?

2011-10-23 • 11:50:57
Hemsida: http://beatriceijapan.blogspot.com

Michael Herlufsén

Iiiiih, The GazettE OMG :D Hade dödat för en biljett :D

2011-10-25 • 20:21:43