Mobilinlägg!


Sitter på tåget mot Borlänge, det är ett par som har köpt med sig sushi och sitter nu och äter dessa med ätpinnar på ett väldigt funderligt sätt. Även jag blev sugen på sushi och insåg i samma sekund att jag får äta bra mycket godare och mer prisvärd sushi i Japan om bara en vecka. Tänker dock börja med gyoza och yakimeshi... Mmm...

Kommande veckan är fullspäckad. Idag åker jag till Borlänge, imorgon till Leksand för att träffa släkt, tillbaka till Stockholm på söndag. Till Falun på måndag kväll, sover hos min bror och ska på tisdag ha en föreläsning på NTI om min tid i Japan och om företaget. Ska bli kul att träffa gamla lärare och så igen. Åker tillbaka till Stockholm tisdag kväll och sen åker jag till mamma i Västerås på onsdag eftermiddag för att sen åka till Arlanda på torsdag.

Förstår ni att jag har lite fullt upp? (; ̄O ̄)



» Alla kommentares granskas innan visning.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn

E-postadress [visas ej]

Hemsida

Spara dina uppgifter?

Din kommentar

コメント